Logo
Visuel identitet
Social media designlinje
Skiltedesign
Webshop
Design
Shopify webshop implementation
No Title – Mural design
Fiskerizakayaen havde brug for en visuel identitet. Den skulle designes så den både egner sig til restaurantens fysiske fremtoning og til online brug.
Den visuelle identitets grundelementer – logo, skriftvalg og farvepalette – er inspireret af japanske designtraditioners enkelhed, rene linjer, neutrale palet og minimalistiske fornemmelse. Men da Fiskerikajen er en flok mennesker, der godt kan lide at ruske lidt op i tingene, blev der tilføjet nogle elementer – kulører og en grungy håndtegnet skrifttype – der rusker op i renligheden og ordentligheden. Dét understøtter den mere rowdy side af deres identitet.
“
Vi har gennem lang tid arbejdet sammen med Lars, og samarbejdet er udviklet sig til et partnerskab. Lars har på forrygende vis fanget vores vibe og har altid en god vinkel på opgaverne. Han er dygtig til at komme med inspiration både på eksisterende opgaver, men også helt nye formater. Vi er meget glade for at arbejde sammen med Lars, og han har en vigtig rolle i vores forretning. Jeg giver ham min bedste anbefaling."
Hjalte Pohlentz
Direktør og Salgschef
Fiskerikajen Engros ApS