Logo
Visuel identitet
Webdesign
Website bygget i Webflow
Design
Website implementering
–
Kunden, et netværk af virksomheder, der arbejder med CSR-rådgivning, fik deres styregruppe til at kontakte mig om at opdatere deres logo og designe og bygge et website. Projektet udviklede sig til design af en ny visuel identitet, der ville passe til deres mange kanaler – med vægt på deres digitale tilstedeværelse; deres hjemmeside og social media kanaler.
Et opdateret logo blev designet, og selvom det genbruger elementer fra deres tidligere logo, er det mere fleksibelt til forskellige slags brug. En visuel identitet, med fokus på at være nem at gå til og særligt velegnet til opslag på sociale medierm blev designet omkring logoet. Sideløbende blev der netop udviklet en række formattyper og designs til LinkedIn og Instagram.
Logo rework
Tidligere logo.
Kunden ønskede at beholde cirklerne
Logo rework.
...så vi beholdt cirklerne.
Atlantique blev valgt på baggrund af dens seriøse, og dog moderne, fornemmelse. UI elementer, billedtekster, tags mv. er sat med Inter.
C mærke
Designet i en cirkulær form til brug som avatarbillede.
Mærket er inspireret af konceptet "geologisk tid". CSR handler om ikke at stjæle fremtiden fra vores efterkommere. Altså at drive udviklingen i en rigtig retning igennem den antropocæne tidsalder og videre herfra
Farvepalette
3 primære farver + 6 farve-blends.
De primære farver er inspireret af naturen – med et venligt nik til SDG’s farver.
Fotografi
Eksempler fra den indsamlede billedbank af stockfotos – med særligt fokus på at undgå stockfotoernes typiiske tacky-faktor.
Webdesign
“
Lars Hartmann er en utrolig kyndig og præcis samarbejdspartner. Han vejleder på en dejlig dynamisk måde ved med overskud at præsentere sin kunde for forskellige muligheder mens man idéudvikler. Og så afleverer han altid til tiden. Jeg vil til enhver tid anbefale Lars."
Tine Lange
Grundlægger & Partner, Responsible assets
Medlem, CSR Advisors Denmark